Ο Δήμαρχος Βέλου-Βόχας Αθανάσιος Μανάβης ανακοίνωσε τη σύνθεση της δημοτικής αρχής, ορίζοντας τους αντιδημάρχους και τις αρμοδιότητές τους έως το τέλος του 2026. Με την απόφαση αυτή καθορίζεται το πλαίσιο λειτουργίας της δημοτικής ομάδας και οι τομείς ευθύνης κάθε αντιδημάρχου, από την καθαριότητα και τις τεχνικές υπηρεσίες, μέχρι την κοινωνική πολιτική, τον πολιτισμό, τον τουρισμό και τη διαχείριση υδάτινων πόρων. Στόχος, όπως επισημαίνεται, είναι η εύρυθμη λειτουργία του Δήμου και η καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών μέσα από ξεκάθαρη κατανομή αρμοδιοτήτων.
Οι αντιδήμαρχοι και οι τομείς δράσης τους
Χρήστος Αγγελόπουλος
Παραμένει στην ευθύνη του η Διοικητική Αναδιάρθρωση, ο Τουρισμός και η Δημοτική Ενότητα Βέλου. Είναι υπεύθυνος για τις διοικητικές υπηρεσίες, τη λειτουργία των ΚΕΠ, τη διαφάνεια, την ηλεκτρονική διακυβέρνηση, καθώς και τον σχεδιασμό της τουριστικής πολιτικής του Δήμου.
Δημήτρης Σαββίδης
Παραμένει επικεφαλής της Καθαριότητας και του Περιβάλλοντος. Έχει την ευθύνη για την αποκομιδή απορριμμάτων, τη διαχείριση ανακύκλωσης και κοιμητηρίων, τον καθαρισμό των παραλιών και επιπλέον την προστασία των αδέσποτων ζώων.
Ελευθερία Παπαλέκα
Διατηρεί τις αρμοδιότητές της στην Κοινωνική Πολιτική και στον Πολιτισμό. Είναι υπεύθυνη για κοινωνικές δομές και προγράμματα, το Κέντρο Κοινότητας, τους παιδικούς σταθμούς, αλλά και τον πολιτιστικό σχεδιασμό του Δήμου μέσα από φεστιβάλ, εκδηλώσεις και δράσεις πολιτιστικής κληρονομιάς. Παράλληλα, έχει την ευθύνη της δημόσιας ενημέρωσης και των ανακοινώσεων του Δήμου.
Βασιλική Ραπανάκη
Στο χαρτοφυλάκιό της παραμένουν οι Τεχνικές Υπηρεσίες και η Αστική Ανάπτυξη. Διαχειρίζεται έργα υποδομών, πολεοδομικά ζητήματα, οδοποιία, αντιπλημμυρικά έργα, ηλεκτροφωτισμό, καθώς και δράσεις για την αειφόρο ανάπτυξη.
Ιωάννης Γιαννακόπουλος
Υπεύθυνος για τις Υποδομές, τα Δίκτυα και τους Υδάτινους Πόρους. Εποπτεύει τη λειτουργία των δικτύων ύδρευσης και άρδευσης, τις γεωτρήσεις και το διυλιστήριο Βέλου, ενώ έχει και την αρμοδιότητα της Πολιτικής Προστασίας και του συντονισμού των εθελοντικών ομάδων.
Ιωάννης Μπουτσιούκος
Διατηρεί την ευθύνη για τον Οικονομικό Προγραμματισμό και τη Δημοτική Περιουσία. Έχει την εποπτεία των οικονομικών υπηρεσιών, της διαχείρισης εσόδων και της δημοτικής περιουσίας, ενώ παράλληλα παρακολουθεί τις εμπορικές δραστηριότητες, τις λαϊκές αγορές και τα πανηγύρια.
Η ευθύνη σύνταξης του ετήσιου προϋπολογισμού του δήμου και των αναμορφώσεων αυτού κατά την διάρκεια του οικονομικού έτους καθώς και η ευθύνη της οργανικής μονάδας των προμηθειών του Δήμου ανήκουν στον Δήμαρχο.
Βασιλική Μπαχταλιά
Αναλαμβάνει την Κοινωνική Πρόνοια. Είναι υπεύθυνη για το πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι», τα ΚΑΠΗ, τα δημοτικά ιατρεία, το κοινωνικό παντοπωλείο, τη φιλαρμονική, καθώς και δράσεις στήριξης ευπαθών κοινωνικών ομάδων και ΑμεΑ. Επίσης, έχει την εποπτεία του Δημοτικού Συμβουλίου Νέων.
Όλες τις παραπάνω αρμοδιότητες θα τις ασκεί σε συνεργασία με τον Γενικό Γραμματέα του Δήμου κ. Γιάννη Λάμπρου και τους ειδικούς συνεργάτες του Δημάρχου.
Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου, τα καθήκοντά του αναλαμβάνει η Βασιλική Ραπανάκη και, αν χρειαστεί, η Ελευθερία Παπαλέκα.