ΠΟΛΙΤΙΚΗ Θετικός στον κορονοϊό ο Δημήτρης Κουτσούμπας 22 Μαρτίου 2022 Nemea Press Ο γγ της ΚΕ του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας, στο πλαίσιο τακτικού και προληπτικού ελέγχου, διεγνώσθη θετικός στον κορoνοϊό. Είναι εμβολιασμένος και με τις τρεις δόσεις και παραμένει σπίτι του με ήπια συμπτώματα.