Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας: 1ο σκέλος
H On Sale Rally Team και το πλήρωμά της, Γιώργος Κεχαγιάς-Χρήστος Κουζιώνης, σημείωσαν τον τρίτο χρόνο στην εναρκτήρια ειδική διαδρομή του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με Skoda Fabia Rally2 evo.
Το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, δεύτερος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος 2023, ξεκίνησε το απόγευμα του Σαββάτου 3 Ιουνίου, από την Θήβα, όπου πολυάριθμοι θεατές παρακολούθησαν την εναρκτήρια ειδική διαδρομή (Μουσείο Θήβας).
Όπως συμβαίνει σε κάθε αγώνα του θεσμού, η On Sale Rally Team και το πλήρωμά της, Γιώργος Κεχαγιάς-Χρήστος Κουζιώνης, βρίσκονται μεταξύ των πρωταγωνιστών, με το Skoda Fabia Rally2 evo.
Κύριο χαρακτηριστικό της πρώτης ειδικής διαδρομής του αγώνα που διοργανώνεται από το Σωματείο «Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής» (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), ήταν το μικτό οδόστρωμα, αφού σχεδόν 5 από τα συνολικά, 6,43 χιλιόμετρα, πραγματοποιήθηκαν σε ασφάλτινο τερέν εντός του αστικού ιστού της πόλης, ενώ τα αγωνιστικά διέθεταν χωμάτινο στήσιμο και ελαστικά για χωμάτινη επιφάνεια.
Γνωρίζοντας τις δυσκολίες που προκύπτουν από μια τέτοια κατάσταση και έχοντας να διαχειριστούν μια μη ενδεδειγμένη επιλογή ελαστικών, οι Κεχαγιάς-Κουζιώνης απέφυγαν τα ρίσκα και πέτυχαν τον τρίτο ταχύτερο χρόνο, με διαφορά 9,27 και 7,11 δλ. από τους Αλέξανδρο Τσουλόφτα-Στέλιο Ηλία και Γιάννη Παπαδημητρίου-Νίκο Πετρόπουλο, αντίστοιχα.
Μετά από τη σημερινή διανυκτέρευση στη Θήβα, το πρόγραμμα της Κυριακής 4 Ιουνίου, περιλαμβάνει δύο απαιτητικές, επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές (Κλειδί, Θήβα), που αποτελούν το κυρίως μέρος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας.
Ο τερματισμός, έπειτα από συνολικά 5 ειδικές διαδρομές και 89,25 αγωνιστικά χιλιόμετρα, θα λάβει χώρα το μεσημέρι, στην Θήβα.
Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας – Ωράριο 2ου σκέλους
Ε.Δ. 2 Κλειδί 1 (18,62 χλμ.), 11:03
Ε.Δ. 3 Θήβα 1 (22,79 χλμ.), 11:36
Ε.Δ. 4 Κλειδί 2 (18,62 χλμ.), 14:24
Ε.Δ. 5 Θήβα 2 (22,79 χλμ.), 14:57
Τερματισμός (Θήβα), 15:52
Δηλώσεις
Νίκος Κωνσταντόπουλος
(Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου On Sale)
«Γνωρίζουμε πως αυτού του είδους οι διαδρομές κρύβουν παγίδες, αφού ένα πλήρωμα μπορεί να χάσει πολλά περισσότερα από όσα θα κερδίσει. Με αυτό το σκεπτικό, ο Γιώργος με τον Χρήστο κινήθηκαν συνετά, αφού γνωρίζουν πολύ καλά πως το «πραγματικό» μέρος του αγώνα, είναι οι αυριανές ειδικές διαδρομές».
Γιώργος Κεχαγιάς
«Η έναρξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν απαιτητική, αφού η πρώτη ειδική διαδρομή περιλάμβανε άσφαλτο και χώμα. Εμείς πραγματοποιήσαμε λανθασμένη επιλογή ελαστικών, όμως πέραν αυτού δεν είχαμε προβλήματα. Εστιάζουμε στην αυριανή ημέρα, που είναι και η καθοριστική για τον αγώνα».
Χρήστος Κουζιώνης
«Η πρώτη ειδική διαδρομή του αγώνα ήταν γλιστερή και απαιτούσε μεγάλη προσοχή, αφού το παραμικρό λάθος μπορούσε να στοιχίσει ακριβά, ειδικά από τη στιγμή που το οδόστρωμα περιλάμβανε άσφαλτο και χώμα. Σε αυτό το πλαίσιο, φροντίσαμε να αποφύγουμε τις κακοτοπιές και ο στόχος μας, επιτεύχθηκε».