ΙΝΚΑ Κορινθίας: Με ημίμετρα δεν γίνεται τηλεκπαίδευση

Το Ινστιτούτο Καταναλωτών Κορινθίας για τον εφοδιασμό του αδύναμου οικονομικά μαθητικού πληθυσμού με τα τεχνολογικά μέσα στην εξ αποστάσεως διδασκαλία.

Το Ινστιτούτο στην παρέμβασή του κάνει λόγο για ημίμετρα στην τηλεκπαίδευση, αλλά και αποκλεισμούς από τη διαδικασία της μάθησης αφού δεν έχουν όλοι οι μαθητές τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν την εξ αποστάσεως διδασκαλία.



 

Η ανοιχτή επιστολή του ΙΝΚΑ Κορινθίας που έχει ως βασικό αίτημα την διάθεση επιπλέον κονδυλίων για την παιδεία και την κάλυψη των αναγκών όλων των μαθητών, κοινοποιήθηκε στους βουλευτές και τους δημάρχους Κορινθίας με σκοπό την δραστηριοποίησή τους στο σοβαρό αυτό ζήτημα.

Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει: 

«Με τα νέα έκτακτα μέτρα για την ανάσχεση της εξάπλωσης της πανδημίας του κορωνοϊού, ξεκίνησε η διαδικασία παροχής εκπαιδευτικών υπηρεσιών από τις εκπαιδευτικές δομές της χώρας, στους μαθητές των Γυμνασίων και των Λυκείων, μέσω τηλεκπαίδευσης (εξ αποστάσεως διδασκαλία).

Μια πολύ μεγάλη μερίδα του πληθυσμού και των ελληνικών νοικοκυριών, δεν έχει τη δυνατότητα απόκτησης των μέσων αυτών, λόγω της δεινής οικονομικής τους κατάστασης που έχουν περιέλθει ως αποτέλεσμα της   οικονομικής κρίσης στη χώρα μας που μαίνεται και θα εξακολουθήσει να μαίνεται.

Η ενασχόληση του ΙΝΚΑ Κορινθίας με τα καθημερινά προβλήματα των πολιτών-καταναλωτών αποδεικνύουν δραματική επιδείνωση των συνθηκών διαβίωσης του πληθυσμού από την εκδήλωση της οικονομικής κρίσης και την επιβολή των μέτρων δημοσιονομικής πειθαρχίας (τα περιβόητα μνημόνια). Χιλιάδες νοικοκυριά και   μαθητές, δεν έχουν τη δυνατότητα απόκτησης του κατάλληλου εξοπλισμού για την παροχή της εξ αποστάσεως διδασκαλίας, η παρακολούθηση της οποίας μάλιστα είναι υποχρεωτική.

Η κυβέρνηση, αντί να ενεργήσει για την δωρεάν χορήγηση λαπτοπ ή τάμπλετ στους μαθητές αυτούς, θέσπισε ένα επιεικώς ονομαζόμενο ημίμετρο, αυτό το του δανεισμού λαπτοπ ή τάμπλετ, αλλά με όρους που οδηγούν στην εκ των πραγμάτων ακύρωση του, αφού το ημίμετρο αυτό προϋποθέτει την ύπαρξη δωρεών που δεν γίνονται.

Το ημίμετρο αυτό είναι αδύνατο να εξυπηρετήσει το σύνολο του μαθητικού πληθυσμού που αδυνατεί να αποκτήσει τον αναγκαίο εξοπλισμό.

Έτσι, ζητήσαμε τόσο από τον Πρωθυπουργό, όσο και από την υπουργό Παιδείας, να ενεργήσει για τον εφοδιασμό του αδύναμου οικονομικά μαθητικού πληθυσμού με τα τεχνολογικά μέσα για την εξ αποστάσεως διδασκαλία (υπολογιστή, τάμπλετ, γρήγορη σύνδεση δικτύου κλπ.).

Τονίσαμε στους παραπάνω ότι δεν μπορούν να σπαταλώνται τεράστια ποσά για άλλους, ανάξιους λόγου σκοπούς και όχι για την Παιδεία.

Κοινοποιήσαμε την επιστολή μας στους βουλευτές όλων των κομμάτων και ζητήσαμε να απαιτήσουν την ικανοποίηση του αιτήματος μας (που αποτελεί και αίτημα της συντριπτικής πλειοψηφίας της κοινωνίας).

Κοινοποιήσαμε την επιστολή μας στους Δημάρχους της Κορινθίας και τους ζητήσαμε επίσης να ασκήσουν πίεση για την ικανοποίηση του αιτήματος μας, θυμίζοντας τους ότι το θέλουν , δεν το θέλουν, έχουν εκλεγεί για να υπηρετούν τον δημότη  όχι την κυβέρνηση», καταλήγει.




 






Στήριξε το έργο του nemeaprees