Πέμπτη, 18 Απριλίου, 2024
ΕΛΛΑΔΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Π. Ντόμαλης: Αναπτύσσουμε Digital Open Malls σε πάνω από 80 δήμους της χώρας

Σε μια εποχή που ψηφιοποιούνται πλέον σχεδόν …τα πάντα, τα Digital Open Malls δημιουργούν μια νέα πραγματικότητα για την αγορά, διόλου εικονική.  Ο επιχειρηματικός κόσμος εξακολουθεί την ίδια ώρα να ζει στην αγωνία των lockdowns και να αναζητά διεξόδους για να αποκαταστήσει τις ζημιές που έχει υποστεί (ή για να υποκαταστήσει την «κανονικότητα», μέχρι αυτή να επανέλθει…), με τα φυσικά καταστήματα των περισσότερων κλάδων να παραμένουν περισσότερο κλειστά, παρά ανοικτά – στην πολύμηνη διάρκεια της πρώτης και της δεύτερης καραντίνας, από τότε που ξέσπασε η πανδημία του COVID 19. Οι τζίροι «εξαϋλώνονται» και όποιος δεν διαθέτει λειτουργικό e shop ή για κάποιον λόγο δεν μπορεί να ανταποκριθεί σε μέτρα «έκτακτης ανάγκης» όπως το πολυσυζητημένο click away, βλέπει την προσπάθεια του για την οικονομική του επιβίωση, κάτω από αυτές τις εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες, να δυσκολεύει…

Τι ακριβώς είναι, όμως, τα Digital Open Malls; Ποιες λύσεις προσφέρει στους επιχειρηματίες και τι υπόσχεται το νέο, καινοτόμο project;



«Με τα Τοπικά Ψηφιακά Εμπορικά Κέντρα (Digital Open Mall) τα οποία αναπτύσσουμε σε κάθε δήμο της χώρας μας, σε πάνω από 80 δήμους συνολικά, δημιουργούμε ένα ψηφιακό οικοσύστημα και με βάση τις εφαρμογές που αυτό χρησιμοποιεί (mobile app, Smart Dss, web app, social app) προφέρουμε στις επιχειρήσεις – επαγγελματίες νέους αγωγούς προώθησης και πωλήσεων, στους οργανισμούς – φορείς του δήμου νέους διαύλους απευθείας και ζωντανής επικοινωνίας και στους δημότες – επισκέπτες – καταναλωτές, νέα κανάλια και εμπειρίες αγορών και ενημέρωσης…», δηλώνει ο Παναγιώτης Ντόμαλης, Founder & Managing Director της PROothisi-software house, στο THE OBJECTIVE.GR και εξηγεί: «Όλα αυτά γίνονται με απλούς τρόπους χωρίς να απαιτούνται πολύπλοκες διαδικασίες και δεξιότητες, απόλυτα στοχευμένα για τον τόπο και σε πραγματικό χρόνο εξασφαλίζοντας οικονομία τόσο σε χρήμα όσο και σε χρόνο. Οι τοπικές επιχειρήσεις αυξάνουν τις πωλήσεις τους, οι τοπικοί φορείς βελτιώνουν την ενημέρωση προς τους δημότες – επισκέπτες τους και οι πολίτες πετυχαίνουν οικονομικότερες και εξυπνότερες αγορές και αρτιότερη ενημέρωση. Στα Digital Open Mall κερδίζουν όλοι με επίκεντρο την τοπική κοινωνία που συσπειρώνεται και αναπτύσσεται δυναμικότερα

«ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Ο ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ»

Τα Digital Open Malls, τα Ψηφιακά Εμπορικά Κέντρα της κάθε σύγχρονης πόλης, που «χτίζει» η PROothisi (εταιρεία ανάπτυξης επιχειρήσεων και παροχής λογισμικού με εστίαση στην καινοτομία, από το 2011), φιλοδοξούν, εν ολίγοις, να «ενώσουν» όλες τις τοπικές επιχειρήσεις σε ένα ενιαίο ψηφιακό σύστημα με πολλά κανάλια επικοινωνίας και απίστευτες ψηφιακές δυνατότητες για τους επαγγελματίες και τους πελάτες τους.  Κι αυτό διότι, όπως υποστηρίζουν οι συντελεστές του εγχειρήματος, όλοι οι δυνητικοί καταναλωτές μπορούν να βλέπουν στο κινητό τους τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που ψάχνουν, να συνδέονται «ζωντανά» με όλα τα φυσικά καταστήματα της κάθε πόλης και να οδηγούνται σε αυτά…

«Δεν θα σταματήσουμε να μιλάμε για την ανάγκη ψηφιακού μετασχηματισμού των μικρών τοπικών επιχειρήσεων που αποτελεί σήμερα μονόδρομο για την επιβίωση τους και για την διατήρηση της θέσης τους στην αγορά στην μετά COVID εποχή. Χωρίς τις μικρές τοπικές επιχειρήσεις – και τους επαγγελματίες της γειτονίας μας, θα βιώνουμε καθημερινά αντίστοιχες με την σημερινές εικόνες στις άδειες πόλεις μας και θα ζούμε σε συνθήκες διαρκούς lockdown», είναι το σχόλιο του Παναγιώτη Ντόμαλη 

ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ

Τι δείχνουν τα στοιχεία και πως επιβεβαιώνεται η ανάγκη για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των τοπικών επιχειρήσεων;

Το 70% αυτών διαθέτει χαμηλό επίπεδο ψηφιακών δεξιοτήτων που θεωρούνται  αναγκαίες για το ηλεκτρονικό εμπόριο, τους λείπουν οι κατάλληλες υποδομές (κτηριακές, ποικιλία προϊόντων-υπηρεσιών, προσωπικό, τεχνογνωσία) και έχουν μικρή δυνατότητα επενδύσεων που απαιτούνται για την ηλεκτρονική τους ανάπτυξη, σε ένα άγνωστό και σκληρό πεδίο ανταγωνισμού, όπως το e commerce, το οποίο διαφέρει από την μέχρι σήμερα στρατηγική τους και αναπτύσσεται ταχύτατα. Παράλληλα, ο COVID-19 φαίνεται να έφερε αλλαγές που θα μείνουν στην ζωή μας, με τις νέες γενιές να αναζητούν νέες ψηφιακές εμπειρίες και να είναι απαιτητικότερες, με το 5G να ενισχύει και να προσφέρει νέες δυνατότητες στο marketing και στις τεχνικές πωλήσεων και το 70% των Ελλήνων επικοινωνεί από το κινητό του τηλέφωνο!

http://www.pro-othisi.gr/home/digital-open-mall

http://www.pro-othisi.gr/home/proothisi-local-market

www.pro-othisi.gr

Πηγή: www.theobjective.gr