Δευτέρα, 29 Απριλίου, 2024
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣΕΛΛΑΔΑ

Ξεκίνημα για το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις σε εντυπωσιακό φόντο    

Οι Γιώργος Κεχαγιάς-Χρήστος Κουζιώνης, πρόσφεραν άπλετο θέαμα με το Skoda Fabia Rally2 evo στους θεατές που παρακολούθησαν την υπερειδική του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023, στην Πλατεία Νερού.

Η στιγμή που περιμέναμε έφτασε, με την εκκίνηση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023, εμβληματικού αγώνα που φέτος συμπληρώνει 70 χρόνια ιστορίας, να δίνεται το απόγευμα της Πέμπτης 7 Σεπτεμβρίου, από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης.



 

Αμέσως μετά πραγματοποιήθηκε και το αγωνιστικό ξεκίνημα, αφού τα αυτοκίνητα κατευθύνθηκαν στην Πλατεία Νερού στο Φάληρο, όπου διοργανώθηκε σε παραθαλάσσιο φόντο, η υπερειδική διαδρομή «ΕΚΟ Super Special Stage», μήκους 1,48 χιλιομέτρων σε ασφάλτινο οδόστρωμα.

Η On Sale Rally Team και το πλήρωμά της, Γιώργος Κεχαγιάς-Χρήστος Κουζιώνης, δίνουν δυναμικά το «παρών» στον 10ο γύρο του WRC, με το Skoda Fabia Rally2 evo. Πέραν της γενικής κατάταξης και εκείνης μεταξύ των Ελλήνων, το δίδυμο της ομάδας μας εντάσσεται σε δύο ακόμη κατατάξεις, οι οποίες παρουσιάζουν εξαιρετικό ενδιαφέρον.

Ο λόγος για το WRC 2, Παγκόσμιο Πρωτάθλημα για πληρώματα με αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2, καθώς και στο WRC 2 Challenger, όπου δεν προσμετρούν οδηγοί οι οποίοι έχουν κατακτήσει τον τίτλο ή έχουν αγωνιστεί ως εργοστασιακοί, στην κατηγορία Rally1 ή έχουν κατακτήσει τον τίτλο.

Όπως ήταν λογικό, οι Κεχαγιάς-Κουζιώνης δεν ρίσκαραν, αφού γνωρίζουν καλά πως οι υπερειδικές πολύ συχνά κρύβουν παγίδες, ενώ ταυτόχρονα το «πραγματικό» κομμάτι του αγώνα, ξεκινά αύριο.

Μετά από τα πρώτα, αναγνωριστικά χιλιόμετρα στην Αθήνα, τα πληρώματα μετέβησαν στο Λουτράκι, για νυχτερινή ανασυγκρότηση. Η πρώτη ημέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023 συνεχίζεται την Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου, με 5 ειδικές διαδρομές (Λουτράκι δύο φορές, Πίσια, Λιβαδειά, Ελάτεια) συνολικού μήκους 101,98 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Το στοιχείο που δυσκολεύει ιδιαίτερα την προσπάθεια των αγωνιζόμενων, είναι πως πρακτικά δε θα υπάρχει ενδιάμεσο σέρβις, παρά μόνο μια ζώνη τοποθέτησης ελαστικών (Tyre Fitting Zone) στο Λουτράκι, μετά από τις πρώτες δύο αυριανές διαδρομές (Λουτράκι, Πίσια).

Αν σε αυτό προσθέσουμε τον άστατο καιρό, αφού η λάσπη κυριαρχεί στις ειδικές διαδρομές, τότε γίνεται αντιληπτό πως η αυριανή ημέρα είναι δύσκολη και παράλληλα, πολύ κρίσιμη.

Το αγωνιστικό πρόγραμμα της αυριανής ημέρας, διαμορφώνεται ως εξής:

Ε.Δ. 2 Λουτράκι 1 (18,10 χλμ.) – 8:23

Ε.Δ. 3 Πίσια (16,43 χλμ.) – 9:26

Ε.Δ. 4 Λουτράκι 2 (18,10 χλμ.) – 12:19

Ε.Δ. 5 Λιβαδειά (21,03 χλμ.) – 15:12

Ε.Δ.6 Ελάτεια (28,32 χλμ.) – 16:45

Δηλώσεις

Νίκος Κωνσταντόπουλος (Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου On Sale)

«Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι ένας ξεχωριστός αγώνας στο παγκόσμιο στερέωμα, οπότε η συμμετοχή σε αυτόν αποτελεί κάθε χρόνο, την πιο σημαντική στιγμή για την ομάδα μας. Η εκκίνηση από την Ακρόπολη και η διεξαγωγή της υπερειδικής στην Πλατεία Νερού, ταιριάζουν με την ξεχωριστή περίσταση της συμπλήρωσης 70 ετών ιστορίας του ράλλυ. Από εκεί και έπειτα, ο καιρός έχει δυσκολέψει τα πράγματα, ενώ η αυριανή ημέρα θα έχει την επιπλέον δυσκολία της έλλειψης ενδιάμεσου σέρβις, όμως δεν πτοούμαστε. Είμαι βέβαιος πως για ακόμη μια φορά, ο Γιώργος και ο Χρήστο θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό με το Skoda Fabia Rally2 evo».

Γιώργος Κεχαγιάς

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ξεκινήσαμε το Ράλλυ Ακρόπολις. Ευχαριστούμε πολύ τον κόσμο για την παρουσία του, καθώς μας ενθάρρυνε με το χειροκρότημά του. Πιστεύω πως αυτή ήταν η καλύτερη εκκίνηση που μπορούσε να γίνει, αφού ξεκινήσαμε από την Ακρόπολη και έπειτα, αγωνιστήκαμε στην όμορφη υπερειδική που διαμορφώθηκε στην Πλατεία Νερού. Αύριο το σκηνικό αλλάζει, αφού μας περιμένουν 5 απαιτητικές ειδικές διαδρομές, χωρίς ενδιάμεσο σέρβις, γεγονός που σημαίνει ότι θα πρέπει να βρούμε τη χρυσή τομή ανάμεσα στην ταχύτητα και την αποφυγή προβλημάτων».

Χρήστος Κουζιώνης

«Αν και τις προηγούμενες ημέρες ο καιρός μας ταλαιπώρησε, σήμερα η εκκίνηση από την Ακρόπολη και εν συνεχεία, η «EKO Super Special Stage» μας αποζημίωσαν. Τώρα όμως αρχίζει το πραγματικό Ακρόπολις, αφού αύριο θα πρέπει να ανταπεξέλθουμε σε 5 δύσκολες ειδικές διαδρομές, χωρίς ενδιάμεσο σέρβις. Είμαστε όμως έτοιμοι και ανυπομονούμε για αυτό».