Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024
ΚΟΙΝΩΝΙΑΠΟΛΙΤΙΚΗΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Δήμος Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων: Ηλεκτρονικά ραντεβού για τους δημότες

Ο Δήμος Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων ενημερώνει τους δημότες του ότι μέσω διασύνδεσης με την πλατφόρμα παροχής υπηρεσιών λογισμικού CITIBILL, προσφέρει τη δυνατότητα online αιτήματος ηλεκτρονικού ραντεβού με το τμήμα εσόδων του δήμου που αφορά σε Βεβαιώσεις οφειλής ΤΑΠ και Υπεύθυνες Δηλώσεις τετραγωνικών για ηλεκτροδότηση ακινήτων.

Η νέα υπηρεσία “e-ραντεβού” είναι διαθέσιμη στην επίσημη ιστοσελίδα του Δήμου στο link:



 

https://loutraki.gov.gr/en/tmima-esodon-perioysias-tameioy-ilektronika-rantevoy/.

Για να αιτηθείτε ραντεβού, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  1. Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του Δήμου.
  2. Από την κατηγορία “Εξυπηρέτηση” στο μενού, επιλέξτε “Ηλεκτρονικά ραντεβού”.
  3. Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και αιτηθείτε ραντεβού.

Το αίτημα αποστέλλεται στον Δήμο Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων και η ενημέρωση της εξέλιξής του θα πραγματοποιηθεί μέσω e-mail.

Ο Δήμαρχος Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων κ. Γεώργιος Αλκ. Γκιώνης δήλωσε: «Εφαρμόζουμε τις καινοτομίες που προσφέρει η τεχνολογία με στόχο την αναβάθμιση του επιπέδου εξυπηρέτησης των δημοτών, με ταχύτητα και ασφάλεια. Η συγκεκριμένη δράση έρχεται να προστεθεί στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που υλοποιούνται από τον Δήμο Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων με στόχο την εξυπηρέτηση των πολιτών και τη μείωση της γραφειοκρατίας. Με σχέδιο και πρόγραμμα συνεχίζουμε να αναβαθμίζουμε την ποιότητα των ψηφιακών υπηρεσιών του Δήμου μας και διευκολύνουμε την εξυπηρέτηση των συνδημοτών μας».